- -

Direktlänk till inlägg 8 april 2010

heej ♥

Av vviktoriaa - 8 april 2010 09:03

  • heej idag ska jag till backen med nora och fler tror jag eller blir det bara Nora . Ja jag ska ssova hos henne i dag tror jag men ja det skulle var roligt  då kanske  vi fotar lite och då  her jag in dom på bloggen men dom kanske inte kommar på engång men kanske .=)ja men jag kommar nog ha en bra dag idag ♥ Nora är bäst av allt ♥ men jag kanske bloggar mer sen för  jag har typ inget att skriva men lite och jag ska snart ringa nora och fråga om vi skulle till backen ja men nu ska jag inte blogga mer men ha en bra dag idag så bloggar jag ser hejddå♥

 
 
bea

bea

8 april 2010 17:38

fin blogg

http://www.beeatriice.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av vviktoriaa - 14 maj 2010 09:25

heej igår satt jag vid datorn och då skulle hanna gå upp och då syyde hon och jag har inte fåt sova typ för hanna har bara spytt hela natten och det var inte bara en gång kanske 11 gånger och du får kryapa dig gumman :) men jag ska klä på mig nu för ...

Av vviktoriaa - 12 maj 2010 21:22

heej ♥ jag har inte bloggat på flera dagar men jag har inte haft  mångon blogg lust just nu men jag har det nu ... jag har varit med bea och henke och sebbe och jocke ett tag men det var typ i en halv timme kanske sen var jag ute med hanna och...

Av vviktoriaa - 6 maj 2010 18:13

   hej nu är vi hos mormor och hon fyller år idag och i morgon ska vi på stan men jag kommar he in lite bilder ssen resan typ hit och idag men jag har inte gjort så mycket idag och jag har inget att säga så hejdå              ...

Av vviktoriaa - 2 maj 2010 21:52


tack emilia för header jätte fin www.eemilialindmark.blogg.se   ...

Av vviktoriaa - 2 maj 2010 17:53

hej jag har ju inte bloggat fast jag sa det men jag har ju inte varit vid datorn men inte så länge men jag hade ju skrivit att jaag skulle blogga men det gjortde jag ionte men jag kommar blogga fram till  tisdag för sen drar vi till mormor :) &hearts...

Presentation


hej alla kära läsare komentera mycket så blir jag glad ♥

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards